تکست گرافی

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

گرانقیمت ترین خودروهای پلیس در دنیا + عکس

yasin mojarrad | پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

بر خلاف برخی خودروهای پلیس گران قیمت که تنها جنبه نمایشی دارند، پلیس ایتالیا از سوپر اسپرت های خود در دنیای واقعی استفاده می کند. هوراکان پلیس با تجهیزات مختلف مانند سامانه های شناسایی ویدئویی و یک یخچال برای نگهداری از اندام در موارد اضطراری پزشکی به خوبی تجهیز شده است. به گزارش سایت خودرو، چه برای تعقیب مجرمان و انجام وظایف مختلف که سرعت عاملی کلیدی در آنها محسوب می شود و چه برای جلب توجه و صرف هزینه های هنگفت، برخی ماموران پلیس خودروهایی منحصر به فرد را برای گشتزنی در خیابان ها و بزرگراه ها در اختیار دارند که تنها در پارکینگ افراد ثروتمند مشاهده می شوند. در ادامه ایمیل با برخی از این مجریان قانون ویژه بیشتر آشنا می شویم.



پورشه پانامرا  قیمت: ۱۷۵ هزار دلار

 

هنگامی که درباره سرمایه گذاری های سنگین بحث پیش می آید به طور معمول ایجاد تعادلی دقیق بین کیفیت و کمیت مد نظر قرار می گیرد مگر آنکه از منابع مالی همانند کشور قطر برخوردار باشید. پلیس قطر یک ناوگان کامل از خودروهای لوکس پورشه پانامرا را در اختیار دارد. البته قطری ها در این زمینه با مشکل چندانی مواجه نبوده اند زیرا در گذشته یکی از سهامداران اصلی پورشه بوده و همچنان یکی از سهامداران شناخته شده در گروه فولکس واگن محسوب می شوند.

برای مشاهده بقیه اتوموبیل ها ادامه مطلب را بزنید

لامبورگینی گایاردو  قیمت: ۲۴۸ هزار دلار



 
 در سال ۲۰۰۴، شرکت لامبورگینی چندین خودرو گایاردو سفارشی سازی شده را در اختیار نیروی پلیس ایتالیا قرار داد. گایاردو پلیس به تجهیزات مورد نیاز در مواقع اضطراری مانند دستگاه های ارتباطی پیشرفته مجهز شده بود تا واکنشی سریع ارائه کند. با توجه به بیشینه سرعت ۱۹۲ مایل در ساعت (۳۰۹ کیلومتر در ساعت) پلیس ایتالیا نیازی چندانی به درخواست بالگرد برای تعقیب خودروهای اسپرت احساس نمی کرد.


مک لارن MP14-12C  قیمت: ۲۳۰ هزار دلار



 
 

مک لارن MP14-12C یکی از خودروهای منحصر به فرد ناوگان ویژه خودروهای پلیس دوبی محسوب می شود. این سوپراسپرت بریتانیایی به پیشرانه تویین توربو ۳٫۸ لیتری هشت سیلندر خورجینی مجهز شده که توانایی تولید ۶۱۶ اسب بخار نیرو را دارد. مک لارن MP14-12C طی ۲٫۸ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت می رساند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی