تکست گرافی

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

حرف های 14 چهره مشهور دنیا هنگام مرگ+عکس

yasin mojarrad | جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

در زیر آخرین جمله ای که 14 نفر از مشاهیر پیش از چشم فرو بستن از جهان بر زبان آورده اند نقل می شود:

 

آلبرت انیشتین: من کارم را همین جا به پایان رساندم

حرف های 14 چهره مشهور دنیا هنگام مرگ + عکس


برای مشاهده سایر مطالب به ادامه مطلب بروید


 چارلز (پادشاه انگلستان ): مرگ من زیاد طول کشید، امیدوارم من را ببخشید

حرف های 14 چهره مشهور دنیا هنگام مرگ + عکس

 بنیتو موسولینی: به سینه ام شلیک کنید 

حرف های 14 چهره مشهور دنیا هنگام مرگ + عکس

 

 بتهوون : کمدی تمام شد

حرف های 14 چهره مشهور دنیا هنگام مرگ + عکس

 

چارلی چاپلین: در پاسخ به گفته کشیش درباره اینکه امیدوارم خداوند روح شما را قرین رحمت کند گفت: چرا نکند؟ هر چی باشه روح من مال خودشه!

حرف های 14 چهره مشهور دنیا هنگام مرگ + عکس

 

 وینستون چرچیل: ان قدر از همه چیز خسته شده ام که ..

حرف های 14 چهره مشهور دنیا هنگام مرگ + عکس

 

 آنتوان چخوف: خیلی وقت بود که شامپاین ننوشیده بودم

حرف های 14 چهره مشهور دنیا هنگام مرگ + عکس

 

 چه گوارا: شلیک کن ترسو، در نهایت فقط یک نفر را خواهی کشت

حرف های 14 چهره مشهور دنیا هنگام مرگ + عکس

 

گوته : کمی نور بیشتر می خواهم

حرف های 14 چهره مشهور دنیا هنگام مرگ + عکس

 

نیکولای گوگول: یک نردبان، یک نردبان چوبی بیاورید

حرف های 14 چهره مشهور دنیا هنگام مرگ + عکس

 

ویکتور هوگو : یک نور تاریک می بینم

حرف های 14 چهره مشهور دنیا هنگام مرگ + عکس

 

 کانت: این خوبه

حرف های 14 چهره مشهور دنیا هنگام مرگ + عکس

 

 جورج برنارد شاو : این هم برای من یک تجربه جدید خواهد بود

حرف های 14 چهره مشهور دنیا هنگام مرگ + عکس

سلطان سلیمان (شاه عثمانی) : یک دست من را از تابوتم بیرون بگذارید تا مردم ببینند سلطانی چون من با دست خالی از دنیا می رود

حرف های 14 چهره مشهور دنیا هنگام مرگ + عکس

 

 

  • yasin mojarrad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی