تکست گرافی

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

معرفی کاربردی‌ترین برنامه‌های آیفون

yasin mojarrad | دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ق.ظ | ۰ نظر
معرفی کاربردی‌ترین برنامه‌های آیفون

در فروشگاه اپل نرم‌افزارهای زیادی برای گوشی‌های آیفون دیده می‌شوند که هر کدام آن‌ها کاربردهای مختلفی دارند. در هر دسته‌ای که بخواهید هزاران برنامه را مشاهده می‌کنید که گروه خاصی از کاربران از آن‌ها استفاده می‌کنند.

توسعه‌دهندگان همیشه در حال توسعه‌ی برنامه‌های خودشان هستند و ویژگی‌های جدیدی به آن‌ها اضافه می‌کنند. از این رو پیدا کردن یک برنامه‌ی کاربردی که بتواند نیاز کاربران را پوشش دهد بسیار سخت است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که ۱۰ برنامه‌ی کاربردی که برای iPhone طراحی شده را به شما معرفی کنیم.

۱۰. Google Authenticator

در حال حاضر اگر بخواهیم امنیت ورود به شبکه‌های اجتماعی و ایمیل خودتان را زیاد کنید، می‌توانید قابلیتی را فعال کنید که به وسیله‌ی آن کدی برای گوشی شما به شکل پیام کوتاه ارسال می‌شود و با وارد کردن آن در سایت می‌توانید وارد ایمیل یا حساب کاربری خودتان در شبکه‌های اجتماعی شوید. شرکت گوگل مدتی است که برنامه‌ی جدیدی را برای بالا بردن امنیت حساب کاربری افراد به وجود آورده است. برای استفاده از این برنامه به اینترنت نیازی نیست و در هرکجا می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. این برنامه از QR کد و چند اکانت هم پشتیبانی می‌کند. برنامه‌ی Google Authenticator روی فروشگاه اپل قرار گرفته است.

برنامه‌ی Google Authenticator

۹. Hidden Apps

تمام برنامه‌های شرکت Apple که به شکل پیش‌فرض روی گوشی‌های آیفون نصب شده‌اند را نمی‌توان از گوشی حذف کرد. به همین دلیل بسیاری از کاربران سعی می‌کنند این برنامه‌ها را مخفی کنند. یکی از این نرم‌افزارهاHidden Apps نام دارد که از سال ۲۰۱۳ روی Apple Store قرار گرفته است. با این برنامه می‌توانید نرم‌افزارهای مختلف را مخفی کنید.

برنامه Hidden Apps

۸. iHandy Level

با نرم‌افزار iHandy Level می‌توانید آیفون خود را به یک تراز تبدیل کنید. این برنامه به شکل رایگان عرضه شده و رابط کاربری زیبایی هم دارد. برنامه‌ی iHandy Level را می‌توانید از فروشگاه اپل دانلود کنید.

برنامه iHandy Level

۷. IFTTT

برنامه‌ی IFTTT باعث می‌شود که کاربران بتوانند در فضای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی مختلف آزادی عمل بیشتری داشته باشند. به طور مثال در این برنامه تعریف می‌کنید که اگر عکسی در اینستاگرام آپلود کردید آن عکس در Dropbox هم ذخیره شود. حتی با این برنامه می‌توانید کاری کنید که اگر عکس خودتان را در یک شبکه‌ی اجتماعی تغییر دادید، آن عکس در شبکه‌های اجتماعی دیگر هم قرار بگیرد. با مراجعه به فروشگاه اپل می‌توانید برنامه‌ی IFTTT را دانلود کنید.

برنامه IFTTT

۶. Google

کاربرد برنامه‌ی گوگل با عرضه‌ی مرورگر سافاری برای آیفون بسیار کم‌تر شد چرا که با سافاری می‌شد به تمام سرویس‌های گوگل دسترسی پیدا کرد. البته اگر نمی‌خواهید برای دست پیدا کردن به سرویس‌های گوگل از سافاری استفاده کنید، می‌توانید برنامه‌ی گوگل را روی iPhone خودتان نصب کنید.

برنامه Google

۵. 1PassWord

برنامه‌ی 1PassWord باعث می‌شود که بتوانید تمام رمزهای عبور خودتان را به‌راحتی مدیریت کنید. در این برنامه می‌توانید اطلاعات کارت‌های اعتباری و اطلاعات مهم از لایسنس نرم‌افزارها را در آن قرار دهید. البته برنامه‌های دیگری هم برای این‌کار ساخته شده‌اند اما این نرم‌افزار بهترین گزینه به شمار می‌رود.

برنامه 1PassWord

۴. WordLens

اگر می‌خواهید تجربه‌‌ی خوبی از تکنولوژی‌های واقعیت افزوده داشته باشید، برنامه‌ی World Lens را روی آیفون خود نصب کنید. این برنامه می‌تواند تابلوهای مختلف را برای شما ترجمه کند.  البته در ژانویه سال ۲۰۱۵ این برنامه با نرم‌افزار مترجم گوگل ترکیب و شد و به همین دلیل دیگر روی اپل استور قرار ندارد. با دانلود نرم‌افزارمترجم گوگل می‌توانید از ویژگی‌های World Lens استفاده کنید.

برنامه WordLens

۳. Dark Sky

روی تمام گوشی‌های آیفون به صورت پیش‌فرض یک برنامه‌ی آب و هوا نصب شده، اما برنامه‌ی Dark Sky یک گزینه‌‌ی بسیار خوب به شمار می‌رود. این برنامه از GPS هم استفاده می‌کند تا بتواند شرایط آب و هوایی دقیق منطقه‌ای که در آن حضور دارید را به نمایش در بیاورد.

برنامه Dark Sky

۲. Safari

بیشتر کاربران آیفون برای گشت و گذار در اینترنت از مرورگر سافاری استفاده می‌کنند. این برنامه صفحه‌های اینترنتی را با سرعت باز می‌کند و امکانات خوبی را هم پیش روی کاربران قرار می‌دهد. همچنین با این نرم‌افزار به خوبی می‌توان سایت‌های مختلف را در موبایل مشاهده کرد.

برنامه Safari

۱. Find My iPhone

اگر آیفون خود را گم کردید با برنامه‌ی Find My iPhone می‌توانید آن را پیدا کنید. این برنامه در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و کاربران می‌توانند به وسیله‌ی آن موقعیت آیفون خودشان را روی نقشه مشاهده کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی