تکست گرافی

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

EA به دنبال ساخت بازی واقعیت مجازی

yasin mojarrad | دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ق.ظ | ۰ نظر
EA به دنبال ساخت بازی واقعیت مجازی

استودیوی بازی‌سازی DICE می‌خواهد قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی را به Frostbite، موتور بازی‌اش بیاورد.

EA DICE می‌خواهد یک تیم کوچک متشکل از مهندسان و هنرمندان خلاق را برای واقعیت مجازی گرد هم بیاورد.

برخلاف دیگر شرکت‌ها، مسوولان شرکت EA در گذشته عنوان کرده‌اند که در رابطه با به کارگیری تکنولوژی واقعیت مجازی کمی احتیاط به خرج می‌دهند. البته این گفته‌ی آنها به این معنی نیست که بخواهند کاملا از این تکنولوژی فاصله بگیرند، اما با سرعت آرامی به سمت آن پیش می‌روند. با توجه به این که در گذشته تکنولوژی‌هایی بودند که علیرغم انتظارات فراوان برای ترقی آنها، شکست خورده‌اند، این محافظه‌کاری EA قابل درک است.

برای مطالعه بقیه مطالب به ادامه مطلب بروید

حالا به نظر می‌رسد که DICE می‌خواهد یک تیم کوچک متشکل از مهندسان و هنرمندان خلاق را برای واقعیت مجازی گرد هم بیاورد. این خبر را «جان اندرسون» (John Anderson) سرپرست فنی Frostbite در DICE از طریق صفحه‌ی رسمی توییترش اعلام کرده است: “ما در Frostbite می‌خواهیم یک تیم کوچک برای واقعیت مجازی تشکیل دهیم.”

Frostbite در اصل موتور بازی‌ای است که EA در تعدادی از بازی‌هایش از آن استفاده می‌کند. از بارزترین این بازی‌ها می‌توان به بازی Mirror’s Edge Catalyst و همچنین اکشن‌های اول شخص «بتلفیلد» (Battlefield) اشاره کرد. البته، همان‌طور که اندرسون عنوان می‌کند، این فقط یک تیم کوچک است که برای مدت محدودی تشکیل می‌دهند.

با این حساب انتظار نداشته باشید که به این زودی‌ها EA بازی‌های واقعیت مجازی به بیرون دهد. اما حداقل این شرکت قدم‌های اولیه را در این مسیر برداشته است. در این میان، دیگر موتورهای بازی که از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کنند، شامل Unity، Unreal Engine و CryENGINE می‌شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی