تکست گرافی

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

فروش آیفون در سال آینده کاهش پیدا می‌کند

yasin mojarrad | پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶ ق.ظ | ۰ نظر
فروش آیفون در سال آینده کاهش پیدا می‌کند

به‌تازگی «کتی هوبرتی» (Katy Huberty) از سازمان تحقیقاتی «مورگان استنلی» (Morgan Stanley) گفته که فروش گوشی‌های آیفون در سال آینده کاهش پیدا می‌کند.

‌برای مطالعه بقیه مطالب به ادامه مطلب بروید

به احتمال زیاد فروش گوشی‌های آیفون در سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۵٫۷ درصد کاهش پیدا می‌کند.

درحالی که شرکت اپل هر ساله به عنوان یکی از شرکت‌های موفق دنیا شناخته می‌شود برخی از کارشناسان بازار بر این باور هستند که فروش گوشی‌های آیفون در سال ۲۰۱۶ با کاهش مواجه می‌شود. در این موضوع شکی نیست که گوشی‌های iPhone یک محصول بسیار درآمدزا برایApple به شمار می‌روند و این محصولات درصد بالایی از سود سالانه‌ی این شرکت را تشکیل می‌دهند. این شرکت هرساله آیفون‌های بیشتری به فروش می‌رساند و میلیاردها دلار درآمد به‌دست می‌آورد.

به‌تازگی «کتی هوبرتی» از سازمان تحقیقاتی مورگان استنلی به این موضوع اشاره کرده که فروش گوشی‌های آیفون در سال ۲۰۱۶ با کاهش ۵٫۷ درصدی مواجه می‌شود. اپل در سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۲۳۱ میلیون دستگاه آیفون فروخته و احتمال می‌رود که در سال آینده فروش آیفون به ۲۱۸ میلیون دستگاه کاهش پیدا کند.

به نظر می‌رسد که این کاهش فروش به دلیل اشباع شدن بازار تلفن‌های همراه هوشمند در کشورهای درحال توسعه و قیمت بالای گوشی‌های اپل در کشورهای مختلف مانند چین باشد.

آیفون 6s

آیفون 6s

البته هوبرتی به این موضوع اشاره کرده که کاهش فروش آیفون باعث کاهش درآمد شرکت اپل نمی‌شود. این شرکت به احتمال زیاد در سال آینده ۲ درصد افزایش درآمد خواهد داشت، چرا که محصولاتی مانند «اپل تی‌وی» (Apple TV) و «اپل واچ» (Apple Watch) با استقبال کاربران مواجه می‌شوند.

  • yasin mojarrad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی