تکست گرافی

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

معرفی و بررسی اپلیکیشن SleepBot؛ در بهترین لحظه‌ی ممکن از خواب بیدار شوید

خواب برای کارکرد مغز و حافظه‌ی انسان و به‌طور کلی زندگی سالم بسیار مهم است. اما گاهی اوقات خوابیدن برای بسیاری از ما دشوار می­‌شود. مقدار زمانی که هر فرد بزرگسال نیاز دارد بخوابد، از شخصی به شخصی دیگر متفاوت است؛ این موضوع ارتباط زیادی با ژنتیک افراد دارد. اما محققان اعلام کرده‌­اند که مقدار خواب کافی برای بزرگسالان بین ۷ تا ۸ ساعت است. اپلیکیشن­‌های متعددی وجود دارند که الگوی خواب شما را دنبال می­‌کنند تا این مقدار، کمتر از این زمان نشود. با دیجی‌کالا مگ و بررسی این اپلیکیشن همراه باشید.

‌‌‌‌   ‌‌‌   ‌‌

یکی از این اپلیکیشن‌­ها «اسلیپ‌بات» (SleepBot) است که با قابلیت تعقیب خواب شما و داشتن زنگی هوشمند باعث می­‌شود که بهتر از خواب بیدار شوید.

نحوه‌ی بیدارشدن از خواب نقش مهمی در کیفیت خواب دارد. اگر با صدای بلند و به‌طور ناگهانی و با یک آلارم معمولی از خواب بیدار شوید در کل روز احساس خستگی خواهید کرد؛ ولی اپلیکیشن SleepBot با تشخیص مرحله‌ی خواب سبک (براساس حرکات و صدا)، شما را به‌‌تدریج و در بهترین زمان بیدار می‌­کند.

این اپلیکیشن سه قابلیت اصلی تعقیب حرکات، ضبط صدا و زنگ هوشمند را دارد. می­‌توانید هر یک را به‌تنهایی، یا همه‌ی آن­‌ها را فعال کنید.

زنگ هوشمند (Smart Alarm) شما را در بهترین لحظه‌ی ممکن و براساس زمانی که تعیین کرده‌­اید، بیدار می­‌کند. اگر گزینه‌ی تعقیب حرکات (Track Motion) غیر فعال باشد، ۳۰ دقیقه قبل از آن زمان، زنگ هوشمند به‌صورت خودکار این قابلیت را فعال می‌­کند تا براساس حرکات و صدا، شما را بیدار کند.

اپلیکیشن SleepBot

گزینه‌ی تعقیب حرکات با استفاده از شتاب‌­سنج گوشی، حرکات شما را در طی شب ثبت می­‌کند. هنگامی‌که این گزینه فعال است، به یاد داشته باشید که گوشی به شارژر متصل باشد. همچنین کلید پاور گوشی خود را فشار ندهید، زیرا شتاب‌­سنج تنها زمانی کار می­‌کند که صفحه نمایش روشن باشد. البته به‌صورت خودکار، بعد از چند ثانیه نور صفحه نمایش کم شده و تاریک ­می­‌شود. فراموش نکنید که برای تعقیب حرکات، باید گوشی را نزدیک بدن خود قرار دهید.

گزینه‌ی ضبط صدا (Record Sound) نیز هر سر و صدایی مانند خروپف کردن یا صحبت­‌های شبانه را به‌صورت خودکار ضبط می­‌کند.

اپلیکیشنی برای خواب بهتر

با این قابلیت‌­ها، هر صبح می­‌توانید خواب خود را مرور کنید. برای دسترسی راحت­‌تر به اطلاعات خواب، نمودارهایی در این اپ ارایه شده‌­اند و اطلاعاتی از قبیل زمان بیدار شدن از خواب، مدت زمان خواب و الگوهای خواب کاربر را به مدت ۶ ماه نمایش می­‌دهد. همچنین قابلیت به اشتراک‌­گذاری این اطلاعات نیز وجود دارد.

پس اگر به دنبال این هستید که بدانید وضعیت خوابتان چطور است، می‌­توانید این برنامه را امتحان کنید. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم iOS در دسترس است.

Pros

  • زنگ هوشمند
  • امکان تنظیم چندین زنگ مختلف
  • ارایه‌ی اطلاعات مربوط به خواب به مدت ۶ ماه
  • ارایه‌ی نمودار اطلاعات خواب

    ‌‌

دانلود از گوگل پلی

دانلود از آی تیونز

  • yasin mojarrad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی