تکست گرافی

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

از مراسم رونمایی آیفون SE چه انتظاراتی داریم

yasin mojarrad | شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر
از مراسم رونمایی آیفون SE چه انتظاراتی داریم

اپل قصد دارد در تاریخ ۲ فروردین ماه آیفون SE، آیپد جدید و چند مدل تازه از اپل واچ را معرفی کند. محصولات جدید اپل همیشه هیجان‌انگیز هستند و از هم اکنون نظر علاقه‌مندان به سمت آن‌ها جلب شده است؛ اما این محصولات چه ویژگی‌هایی دارند که می‌توانند برای کاربران جذاب باشند؟ در این مطلب به بررسی احتمالات موجود می‌پردازیم.

آیفون کوچک‌تر

در حالی که استفاده از گوشی‌های بزرگ بیشتر شده، هنوز افراد زیادی پیدا می‌شوند که از آیفون‌های کوچک‌تر مانند آیفون 5، آیفون 5s و آیفون 4sاستفاده می‌کنند. همین موضوع باعث شده که اپل به فکر ساخت یک گوشی ۴ اینچی جدید باشد تا بتواند علاقه‌مندان به گوشی‌های کوچک را به خرید این محصول تشویق کند.

البته اندازه‌ی کوچک باعث نشده که با یک محصول ضعیف و ارزان قیمت روبه‌رو شویم. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که قدرت آیفون SEبین‌ آیفون 6 و آیفون 6s خواهد بود و تنها در اندازه‌ی آیفون 5 ساخته شده است. آیفون جدید از تراشه‌ی A9 استفاده می‌کند که در آیفون 6s هم به کار رفته بود. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته و یک دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی هم در جلوی آن وجود دارد.

به احتمال زیاد این گوشی از سنسور تشخیص اثر انگشت Touch ID و NFC پشتیبانی می‌کند. البته این احتمال وجود دارد که این گوشی بدون قابلیت «لمس سه‌بعدی» (3D Touch) در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

iPhone SE

آیفون چهار اینچی جدید اپل

هنوز نمی‌توانیم درباره‌ی ظاهر این محصول نظر بدیم. در حالی که به نظر می‌رسید که این گوشی شبیه به آیفون 6 و آیفون 6s باشد، تصاویری از این محصول منتشر شده که شبیه به آیفون 5 و آیفون 5s است. بعید نیست که ظاهر این گوشی ترکیبی از گوشی‌های جدید و قدیمی اپل باشد که در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، طلایی و رزگلد راهی بازار می‌شود.

هنوز مشخص نیست که این گوشی با چه قیمتی راهی به فروش می‌رسد، اما شایعات به موضوع اشاره کرده‌اند که اپل می‌خواهد این گوشی را با قیمت ۴۵۰ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

مدل کوچک‌تر آیپد پرو

به نظر می‌رسد که اپل به جای عرضه‌ی آیپد ایر ۳، مدل کوچک‌تر آیپد پرو را راهی بازار می‌کند. این تبلت جدید از صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی بهره می‌برد و با نام iPad Pro عرضه خواهد شد. مدل جدید چهار بلندگو دارد و از قلم پشتیبانی می‌کند. همچنین از رم و پردازنده‌ی سریع‌تری هم بهره می‌برد و احتمال دارد که در مدلی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه شود. همچنین به این تبلت می‌توان صفحه کلید هم متصل کرد.

تبلت جدید اپل از آیپد ایرهای موجود قوی‌تر خواهد بود و برای افرادی مناسب است که می‌خواهند محصولی برای انجام دادن کارهای بیشتر داشته باشند.

iPad Pro

iPad Pro جدید

اپل واچ جدید

نزدیک به یک سال می‌شود که اپل ساعت هوشمند خودش را راهی بازار کرده است. این احتمال وجود دارد که نسل جدید این محصول هم معرفی شود. البته شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که اپل در تولید اپل واچ ۲ با مشکل مواجه شده و احتمال دارد که مدل جدیدی از اپل واچ‌های فعلی را به نمایش دربیاورد.

اپل واچ‌های جدید در رنگ‌های متنوع و بندهایی با متریال‌های متفاوت راهی بازار خواهند شد تا بیش از پیش نظر کاربران را به سمت خودشان جلب کنند. در کنار عرضه‌ی اپل واچ جدید شاید بروزرسان تازه‌ای هم برای سیستم عامل WatchOS عرضه شود. این بروزرسان می‌تواند ویژگی‌های جدیدی را به ساعت اپل اضافه کند که از بین آن‌ها می‌توان به نسخه‌‌ی بهبود یافته‌ی نقشه‌ی اپل اشاره کرد.

به احتمال زیاد اپل واچ ۲ در شهریور ماه راهی بازار خواهد شد.

Apple Watch

اپل واچ

iOS و مک‌‌بوک‌های جدید

سیستم عامل iOS 9.3 تا مدتی دیگر عرضه می‌شود و شاید اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد. این بروزرسان تغییرات زیادی را در iOS به وجود نمی‌آورد، اما چند ویژگی جدید مانند تغییر ظاهر دکمه‌ها را به نمایش در می‌آورد تا کاربران در شب بهتر با آیفون یا آیپد خودشان کار کنند. همچنین تغییراتی هم در برنامه‌ی Apple News به وجود آمده است.

از دیگر تغییرات این سیستم عامل می‌توان به امکان اضافه کردن چند پروفایل کاربری اشاره کرد تا کاربران مختلف بتوانند از یک آیپد استفاده کنند. این قابلیت برای استفاده از آیپدهای مختلف در مدرسه‌ها کاربرد خواهد داشت.

شاید در این کنفرانس شاهد معرفی مک بوک ایر، مک‌بوک پرو و مک‌بوک باشیم. به احتمال زیاد این محصولات تغییرات زیادی در مقایسه با مدل‌های قبلی نخواهند داشت و تنها از برخی جهات بهبود پیدا کرده‌اند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

MacBook Air

مک‌بوک ایر

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  • yasin mojarrad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی