تکست گرافی

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

جوک های خنده دار په نه په سری جدید

yasin mojarrad | چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

.

میگه چجوری رفتی آمریکا ؟
میگم من اونجا دانشجو ام …
میگه یعنی « اپلای » کردی ؟!
پَ نه پَ وقتی کنکور آزاد میدادم انتخاب هفتم رو تیک زدم آمریکا قبول شدم !

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

تصادف کردم ، زنگ زدم ۱۱۰ …
پلیسه اومده میگه تصادف کردی ؟!
پَ نه پَ اینا همش نقشه بود

بیای ببینمت

………………….

Funnyfaz.ir

…………

برای مشاهده بقیه مطالب به ادامه مطلب بروید………

یارو با ۱۶۰ تا سرعت زده به یه عابر پیاده …
عابره پرت شده ۲۰ متر اونطرفتر افتاده زمین هیچ تکونیم نمیخوره …
دوستم میگه یعنی مرده ؟!
په نه په داره تمارض میکنه پنالتی بگیره !

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

میگم دیگه میخوام از ایران برم …
میگه با آژانس مهاجرتی میری ؟!
پَ نه پَ هماهنگ کردم اول پاییز با دسته غازهای مهاجر بررم !

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

با نامزدش رفته طلافروشی حلقه بخره …
فروشنده میگه واسه نامزدی میخواین ؟!
پَ نه پَ سره صحنه فیلمبرداری ارباب حلقه ها بودیم ، حلقه کم آوردیم ، اینه که مزاحم شما شدیم !

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

نفس نفس زنون خودم رو رسوندم به اتوبوس …
راننده میگه می خوای سوار شی ؟!
پَ نه پَ اومدم سفر خوشی رو براتون آرزو کنم !

بعد از کلی کلنجار رفتن با شریکم

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

بهش گفتم باید از هم جدا شیم …
میگه یعنی جداً ازهم جدا شیم ؟
پَ نه پَ الکی میگم جدا شیم ، تو بگی که نمیتونم !

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

به مامانم میگم یه چیز بنداز رو بابا خوابه …
میگه پتو خوبه ؟
پَ نه پَ میز خوبه !

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

به بابام میگم تلویزیونو بزن کانال دو … میگه روشنش کنم ؟
پَ نه پَ تو بزن دو … من هُل میدم روشن شه !

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

به مامانم میگم ناهار چی داریم ؟
میگه گشنته ؟
پَ نه پَ میخوام بدونم زن زندگی هستی یا نه !

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

سوسکه را کشتم جنازشو ورداشتم ببرم بندازم بیرون . مامانم بین راه نگاه میکنه میگه کشتیش ؟
میگم : پَ نه پَ تو دستشویی خوابش برده بود دارم میبرمش تو رختخوابش بخو ابه !

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

رفتم الکتریکی می گم آقا سه راهی دارین؟ میگه سه راه برق ؟!
پَ نه پَ سه راه آذری ، دربست !

………………….

Funyfaz.ir

…………………

بچه داییم به دنیا اومده . همه خوشحال و اینا ، مامان بزرگم برگشته میگه حالا میخاین براش اسم بذارین ؟
پَ نه پَ میخایم همین جوری ولش کنیم اسمش بشه نیو فولدر !!

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

تو تاکسی نشستم ، میگم آقا پیاده میشم !
میگه نگه دارم ؟
پَ نه پَ چه کاریه !! خودمو پرت میکنم بیرون !! دیگه بالاخره شمام خسته شدی از صبح پشت فرمون !

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

بسته سیگارمو گرفته که از توش سیگار برداره …
میگه اِ اِ اِ همین یه نخه ؟
پَ نه پَ این یه دونه چشم گذاشته ، بقیه رفتن قایم شدن !!

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

دارم به خواهر زادم دیکته میگم …
رسیده آخر خط میگه دایی برم سر خط ؟!
پَ نه پَ بقیشو رو فرش بنویس !

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

دوستم زنگ زده میگه چکار میکنی ؟ میگم ماشینمو آوردم تعمیرگاه …
میگه مگه خرابه ؟
پَ نه پَ آوردمش تعمیرگاه عیادت دوستای مریضش

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

رفتم پرنده فروشی میگم آقا قناری‌های نر و مادتون کدومان ؟
میگه میخوای بخری ؟
پَ نه پَ مامور منکراتم اومدم ببینم قفسشون یه وقت مختلط نباشه …

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

رفتم دندونپزشکی به دکتره میگم آقای دکتر این دندون عقلم کج دراومده ، اومدم حسابشو برسی !
دکتره میگه یعنی میگی بکشمش ؟!
پَ نه پَ گفتم دکتری یکم نصیحتش کنی بلکه به راه راست هدایت شه !!

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

یه یارو تو بانجی جامپینگ داشت بالا پایین میرفت …
دوستم میگه اگه این کش پاره بشه می خوره زمین داغون می شه ؟
پَ نه پَ می خوره زمین هوا میره نمی دونی تا کجا میره …

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

پایان نامم تموم شده … زنگ زدم به استاد میگه میخوای دفاع کنی ؟
پَ نه پَ میخوام حمله کنم !

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

با دوستم رفتیم سینما ، تاریک تاریک بود ، مسئول سینما از دور داشت میومد …
دوستم میگه این کنترل چیه ؟
پَ نه پَ موتور گازی بیا کنار نزنه بهت …

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

ماشن رو پارک کردم شمارمو گذاشتم زیر برف پاک کن ، زنگ زده میگه پراید مال شماست؟
پَ نه پَ بی ام و بقلی مال منه ! شماره مو گذاشتم رو پرایده ریا نشه …

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

ماشینو دوبل پارک کردیم رفتیمو اومدیم میبینم یه برگه جریمه زیر برف پاکنه !
دوستم میگه جریمت کرده ؟
میگم پَ نه پَ برام یادداشت گذاشته اگه دفعه ای دیگه از این کارا بکنی به بابات میگم …

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

بیرون گل خریده بودم ، میرم خونه میدم به مامانم میگه گله ؟؟!!
میگم: پَ نه پَ آفساید بود داور قبولش نکرد !

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

رفتم سوپر مارکت میگم یه نوشابه بزرگ بده … میگه یعنی خانواده باشه ؟!
پَ نه پَ مجردم بود اشکالی نداره ! فقط محجوب باشه ، اهل نماز و روزه !!

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

رو در اتاقم علامت « ورود ممنوع » زدم. رفیقم اومده تو ، میگه اینو زدی که کسی نیاد تووو ؟
پَ نه پَ زدم که کسی جلو در پارک نکنه … !

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

تو آرایشگاه کار می کردم … از مشتری می پرسم برات ماسک بذارم ؟
میگه ماسک برای جوش صورت و اینا ؟!
پَ نه پَ ماسک اسپایدرمن

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

تو رستوران پیشخدمتو صدا کردم … میگم آقا توی سوپ من مگس افتاده!
میگه مرده ؟
پَ نه پَ هنوز زندست ، داره شنا میکنه ! صدات کردم بیایی نجاتش بدی !

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

دندونام ارتودنسی کردم …
دوستم اومده میگه ارتودنسی کردی ؟
پَ نه پَ واسه حفاظت بیشتر سیم خاردار کشیدم !!

روی نیمکت توی پارک، روزنامه دستمه،

………………….

Funnyfaz.ir

…………………

اومده میگه روزنامه میخونی ؟
پَ نه پَ سبزی خریدم نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشتم !

دوستم میگه امروز چندمه ؟
میگم یکم ، میگه یکم مرداد ؟

.  

  • yasin mojarrad

پ ن پ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی