تکست گرافی

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

اس ام اس خنده دار

yasin mojarrad | پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶ ق.ظ | ۰ نظر

سلامتی روزی که خلاصه بشم تو دو کلمه:

عوضی مایه دار :دی

.

.

.

.

.

کریستین رونالدو به رفیقش هدیه عروسی یه جزیره داده!

بعد من واسه عروسی رفیقم،
۲۰ تومن گذاشتم تو پاکت،
خانوادم الان ۲ساله میگن تو قدر پولتو نمیدونی

.

.

.

.

چند تا پیرزن تو فامیل داریم همیشه توی عروسی ها میان سیخونک میزنن تو پهلوم
در گوشم میگن:
بعدی تویی، بعدی تویی
البته دیگه اینکارو نمیکنن…

چون توی ختم ها منم باهاشون همین کارو کردم

.

.

.

.

آیا میدانستید کاربران گوشیهای هوشمند به دو دسته تقسیم میشوند؟؟؟

۱ کسانی که گوشی خود را عمود نگه میدارند (تلگرامیان)
۲ کسانی که گوشی خود را افقی نگه میدارند(کلشیان)

.

.

.

.

امروز زن دوستمو دیدم …
حال دوستمو ازش پرسیدم…
فهمیدم سه روزه با من رفته شمال!!!
بی هماهنگی کار میکنن همین میشه دیگه!!!! :/

ممد هر کجایی بر نگرد زنت فهمید..!!!

.

.

.

.

واحد پول ایران

ریال
تومان
چسب زخم
آدامس شیک
رنگارنگ…

.

.

.

.

تو عروسی بودیم ، گفتم اه اه چقدر اون دختره بد می رقصه ، کوتاهم نمیاد یه بند وسطه!!!

یهو خانم کناریم گفت :ببخشید ! اون دختر نیست
پسر منه! !!!
گفتم :وای ببخشید شما مادرشین؟
سرخ شد و گفت :خجالت بکش!!! من باباشم!
تو روحشون چقد خوب آرایش کرده بودن

.

.

.

.

یکی از مربیای آموزشگاه رانندگی تعریف میکرد

برای خانمی دور دوفرمون رو توضیح دادم
خانمه هم با کلی دقت گوش میداد
منم خوشحال شدم
گفتم
خانم متوجه شدین ؟
گفت بله فقط برای دور
دو فرمون اون یکی فرمون کجاست ؟

دوستان، بازگشت همه به سوی اوست . . .

.

.

.

.

دخترا فقط عکس پروفایلشون قشنگه…

اینو وقتی که با ملیکا قرار گذاشتم…
اصغر قاچاقچى اومد سر قرار فهمیدم.

.

.

.

.

فقط یه ایرانی میتونه ۱۲سال بره مدرسه غیر انتفاعی

واسه ۴سال دانشگاه دولتی !

.

.

.

.

سالها گذشت و گذشت و گذشت

وساندیس همچنان تولید شد
وتولید کنندگان همچنان نوشتند:
از اینجا ^باز کنید^
ومصرف کنندگان همچنان از آنجا باز نمیکنن

.

.

.

  • yasin mojarrad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی