تکست گرافی

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

سایت آی تی سازان

فردا اینجا اغاز می شود

تیم کوک: ۳۰ درصد از خریداران جدید آیفون، از اندروید کوچ کرده‌اند

تیم کوک، مدیر عامل اپل در جریان ارایه‌ی گزارش‌های مالی اپل، به تعداد زیاد کاربرانی اشاره کرد که از اندروید به iOS روی می‌آورند.

شایان توجه است که کوک ظاهرا علاقه‌ی زیادی دارد که به موفقیت اپل در جذب کاربران اندرویدی اشاره کند.

براساس گفته‌های تیم کوک، مدیر عامل اپل، ۳۰ درصد از کسانی که در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ آیفون خریداری کرده‌اند از اندروید به iOS روی آورده‌اند. کوک در گزارش درآمدهای اپل در سه ماهه‌ی چهارم سال مالی، به این موضوع اشاره و تاکید کرد که این رقم بسیار زیاد و قابل توجه بوده و در سه سال گذشته بی‌سابقه است.

شایان توجه است که کوک ظاهرا علاقه‌ی زیادی دارد که به موفقیت اپل در جذب کاربران اندرویدی اشاره کند. در اوایل این سال میلادی، مدیر عامل اپل گفت که آیفون ۶ و ۶ پلاس به عنوان اولین آیفون‌هایی که اندازه‌ی بزرگ‌تری داشتند، توانستند بسیاری از کاربران سابق گوشی‌های اندرویدی را به سمت iOS جذب کنند.

در سال‌های گذشته اپل با تلاش بیشتری، کاربران اندروید را هدف قرار داده است. این شرکت در سپتامبر سال ۲۰۱۴، وب‌سایتی را راه‌اندازی کرده که به ترک‌کنندگان اندروید اختصاص دارد. تابستان گذشته، اپل برنامه‌‌ای آماده کرده بود که در آن کاربران اندروید را تشویق می‌کرد که آیفون بگیرند. علاوه بر این، اولین برنامه‌ی اندرویدی اپل Move to iOS نام داشت که هدف‌اش آسان‌سازی انتقال از اندروید به iOS بود.

  • yasin mojarrad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی